Uitnodiging: ‘Regel iets, dat is beter dan niets!

Sinds juni 2017 is Martien Giebels zelfstandig werkzaam als ICR Erkend NalatenschapsCoach.
Op 24-04-2019 heeft hij, samen met zijn oud Rabobank collega Peter Köster, voor onze Seniorenvereniging al eens een lezing gehouden over testamenten, levenstestamenten en allerlei van belang zijnde aanverwante zaken en Peter over het Rabobank OverwaardePlan. Dat is inmiddels al weer ruim 5 jaar geleden. Tijd voor een update dus.
Als Seniorenvereniging Heusden hebben wij ze opnieuw uitgenodigd om op woensdagmiddag 15-01-2025 aanvang 13.30 uur wederom een lezing te geven om ons bij te praten over nieuwe ontwikkelingen in het wereldje ‘zorg voor je nabestaanden’. Wat kan ik regelen als ik het zelf niet meer kan, maar ook bijvoorbeeld over erfbelastingbesparing, et cetera. Peter geeft een toelichting op de nieuwste ontwikkelingen van de Rabobank in het seniorenbeleid. Deze presentatie heeft als titel meegekregen ‘Regel iets, dat is beter dan niets’. Dat is het motto waaronder Martien zijn werkzaamheden verricht.
Hoor je graag informatie over een bepaald onderwerp, zij het algemeen en dus niet persoonlijk, dan kun je dat aangeven aan Martien via onderstaand e-mail adres. Hij beoordeelt dan of dit opgenomen kan worden in de presentatie. Heeft u belangstelling in deze interessante lezing meld je dan aan via het e-mailadres van de Seniorenvereniging.
Wacht daarmee echter niet te lang, want vol=vol!
Gewenste onderwerpen melden via: mg.nalatenschapscoach@gmail.com
U kunt zich aanmelden door onderstaande gegevens in te vullen en op versturen te drukken.